FAQ’s

Shopping

Kan ik mijn bestelling annuleren ?
Het spijt ons, maar zodra een bestelling is bevestigd, wordt deze automatisch verwerkt en kan deze niet worden geannuleerd. Het pakket kan worden geretourneerd zoals aangegeven in ons Retourbeleid.

Kan ik mijn bestelling wijzigen en andere producten toevoegen of verwijderen ?
Jammer genoeg niet. Elke bestelling wordt automatisch verwerkt en eenmaal bevestigd is het niet meer mogelijk om de details te wijzigen. Om extra artikelen te kopen, moet u een nieuwe bestelling plaatsen. Raadpleeg ons retourbeleid om artikelen te retourneren.

Hoe werken cadeaubon code ?
Text

Bestelstatus
Bestelling in voorbereiding:
De bestelling is bevestigd en we hebben al een bevestigingsmail gestuurd met het bestelnummer.

Bestelling is verzonden:
Zodra de bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, sturen we u een bevestigingsmail met het trackingnummer om de levering te volgen.
Het is op elk moment mogelijk om de bestelstatus te controleren door het bestelnummer in te voeren op de pagina Volg uw bestelling. Geregistreerde gebruikers kunnen ook alle informatie met betrekking tot hun bestellingen vinden in het gedeelte Mijn account.

Er zijn meer dan 24 uur verstreken en ik heb nog steeds geen e-mail met de orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen ?
Controleer uw spammap en zorg ervoor dat info@timmermans1845.be in de lijst met veilige afzenders van uw e-mailaccount staan. Dit voorkomt dat de anti-spamfilter toekomstige communicatie blokkeert.
Als dit niet werkt, neem dan contact met ons op, want er kunnen fouten zijn in het e-mailadres waarmee u zich hebt geregistreerd.

Personalisatie & Cadeauverpakking

Bieden jullie cadeauverpakking aan ?
Artikelen die op onze e-boutique zijn gekocht, worden geleverd in de kenmerkende merkverpakking en we bieden een extra cadeauverpakking in de kleuren van onze winkelidentiteit. Indien u dat wenst, kunt u bij het plaatsen van uw bestelling de bijbehorende optie voor cadeauverpakking selecteren. De enige uitzonderingen zijn voor inktvullingen.
U kunt ook een kaart met een bericht toevoegen voor elk item in uw bestelling (behalve navullingen).

Is graveren of reliëf online beschikbaar ?
We bieden inderdaad gratis personalisatie op het moment van online aankoop voor de producten die de graveerbare / reliëfvermelding hebben in het beschrijvende deel van elke artikelpagina. Mocht u vragen hebben, neem dan contact met ons op.

Wat is de kleur van de gravure of reliëf ?
Wij bieden verschillende mogelijkheden in onze personalisatieservice. Over het algemeen zal de gravure of het reliëf worden uitgevoerd in de kleur die past bij het beslag. U kunt ook kiezen voor ‘blind’, dat wil zeggen zonder kleur.
Bekijk de details Gravure pagina of neem gerust contact met ons op.

Verzending

Verzendtijden en kosten
Text

Kan ik een bezorgdatum of -tijd kiezen ?
Helaas is het niet mogelijk om een ​​specifieke datum en tijd te kiezen.
U kunt proberen rechtstreeks contact op te nemen met de koerier om een ​​mogelijke bezorgdatum af te spreken.

Waar is mijn bestelling ?
U kunt op elk moment de status van uw bestelling controleren en de levering volgen. Voer het bestelnummer in dat u via e-mail hebt ontvangen op de pagina Volg uw bestelling. Als u een geregistreerde gebruiker bent, kunt u alle informatie met betrekking tot de bestelling vinden op uw Mijn Account-pagina.

Waar verzenden jullie mijn bestelling vandaan ?
Wij verzenden alle bestellingen vanuit ons magazijn in Gent (Belgïe).

Betalingen

Betalingsmethoden
De e-boutique Timmermans 1845 accepteert de volgende betaalmethoden:

Creditcard: Visa, MasterCard, Maestro en Bancontact.

Retouren & Terugbetalingen

Terugstuurbeleid
U kunt elk artikel dat u op de e-boutique heeft gekocht binnen 15 dagen na de leveringsdatum retourneren. Hier is hoe:

Vul het retourformulier in om een ​​retournummer te krijgen.
Zorg ervoor dat de goederen die je retourneert in de originele staat zijn, inclusief labels en verpakking, anders kunnen we je retour niet accepteren en restitutie verlenen.
Verpak de artikelen in de besteldoos (of een stevige kartonnen doos).
Neem contact op met de bezorgservice om het ophalen van je pakket waar je maar wilt af te spreken.

Gepersonaliseerde producten kunnen niet worden geretourneerd voor omruiling of terugbetaling.

Zodra uw pakket ons bereikt, duurt het 3 tot 7 werkdagen (afhankelijk van de piekuren) voordat uw retourzending is verwerkt. Als je retourzending niet aan de genoemde voorwaarden voldoet, wordt het pakket naar je teruggestuurd. Wanneer je retour is geaccepteerd, wordt je geld teruggestort en ontvang je een bevestigingsmail.

We willen je erop wijzen dat inkt, vullingen en open verzorgings- en schoonheidsproducten niet-restitueerbaar zijn.

Voor meer informatie over de voorwaarden voor het uitoefenen van uw recht op retournering, zie de Juridische Ruimte.

Mag ik een gegraveerd of gebosseleerd product retourneren ?
Gepersonaliseerde producten kunnen niet worden geretourneerd voor omruiling of terugbetaling.

Kan ik mijn geld terugkrijgen op een andere creditcard dan de creditcard die ik voor de bestelling heb gebruikt ?
Om veiligheidsredenen kunnen we geen creditcard terugbetalen die verschilt van de creditcard die voor de aankoop is gebruikt.

Kan ik ruilen ?
Momenteel is de enige manier om een ​​product te ruilen, het terug te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen.
Wel kan je je artikel binnen de 15 dagen omruilen in onze winkel te Gent met bewijs dat het artikel bij ons is aangekocht (bestelnummer, factuur…)

Ik wil een cadeau retourneren. Hoe werkt de terugbetaling in dit geval ?
Als de bestelling is betaald met PayPal of een creditcard, wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarvan de betaling is gedaan. Om veiligheidsredenen zijn wij niet bevoegd om een ​​andere rekening terug te storten.
Wel kan je je artikel binnen de 15 dagen omruilen in onze winkel te Gent met bewijs dat het artikel bij ons is aangekocht (bestelnummer, factuur…)

Kan ik een cadeaubon kopen ?
Ja tuurlijk. Je kunt het kopen door hier te klikken.