FAQ

Shopping

Het spijt ons, maar zodra een bestelling is bevestigd, wordt deze automatisch verwerkt en kan deze niet worden geannuleerd. Het pakket kan worden geretourneerd zoals aangegeven in ons Retourbeleid.

Jammer genoeg niet. Elke bestelling wordt automatisch verwerkt en eenmaal bevestigd is het niet meer mogelijk om de details te wijzigen. Om extra artikelen te kopen, moet u een nieuwe bestelling plaatsen. Raadpleeg ons retourbeleid om artikelen te retourneren.

Text

De bestelling is bevestigd en we hebben al een bevestigingsmail gestuurd met het bestelnummer.

Zodra de bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, sturen we u een bevestigingsmail met het trackingnummer om de levering te volgen.
Het is op elk moment mogelijk om de bestelstatus te controleren door het bestelnummer in te voeren op de pagina Volg uw bestelling. Geregistreerde gebruikers kunnen ook alle informatie met betrekking tot hun bestellingen vinden in het gedeelte Mijn account.

Controleer uw spammap en zorg ervoor dat info@timmermans1845.be in de lijst met veilige afzenders van uw e-mailaccount staan. Dit voorkomt dat de anti-spamfilter toekomstige communicatie blokkeert.
Als dit niet werkt, neem dan contact met ons op, want er kunnen fouten zijn in het e-mailadres waarmee u zich hebt geregistreerd.

Personalisatie & Cadeauverpakking

Artikelen die op onze e-boutique zijn gekocht, worden geleverd in de kenmerkende merkverpakking en we bieden een extra cadeauverpakking in de kleuren van onze winkelidentiteit. Indien u dat wenst, kunt u bij het plaatsen van uw bestelling de bijbehorende optie voor cadeauverpakking selecteren. De enige uitzonderingen zijn voor inktvullingen.
U kunt ook een kaart met een bericht toevoegen voor elk item in uw bestelling (behalve navullingen).

We bieden inderdaad gratis personalisatie op het moment van online aankoop voor de producten die de graveerbare / reliëfvermelding hebben in het beschrijvende deel van elke artikelpagina. Mocht u vragen hebben, neem dan contact met ons op.

Wij bieden verschillende mogelijkheden in onze personalisatieservice. Over het algemeen zal de gravure of het reliëf worden uitgevoerd in de kleur die past bij het beslag. U kunt ook kiezen voor ‘blind’, dat wil zeggen zonder kleur.
Bekijk de details Gravure pagina of neem gerust contact met ons op.

Verzending

We verwerken je bestelling zo snel mogelijk op onze werkdagen (maandag tot en met zaterdag voor bestellingen die voor 17.00 uur zijn geplaatst).
Te rekenen vanaf de ontvangst van de betaling door de klant, zijn de volgende termijnen ter informatie:

• 2 à 3 werkdagen voor een adres in België.
• 8 werkdagen voor Nederland en Frankrijk.
• 15 werkdagen voor de andere EU landen.

Portkosten :

BELGIE
Producten besteld via deze webshop voor een bedrag vanaf € 50 worden gratis geleverd in België, Nederland of Luxemburg (“Benelux”). Levering naar andere landen van de Europese Unie is mogelijk, tegen vergoeding. (Zie verder in de tekst).

FRANKRIJK, LUXEMBURG, DUITSLAND, NEDERLAND
Voor levering buiten de Belgie is het minimum orderbedrag € 100. Indien dit bedrag niet wordt bereikt, bedragen de bezorgkosten € 15.

ANDERE EU LANDEN
Voor levering in andere EU landen is het minimum orderbedrag € 200. Indien dit bedrag niet wordt bereikt, bedragen de bezorgkosten € 25.

Zendingen in klein formaat :

Voor bestellingen van inktpatronen of andere vullingen voor schrijfwaren en alleen als verzending in een standaard envelop mogelijk is:

BELGIE
Wanneer de minimale bestelling van € 50 niet wordt bereikt, worden de verzendkosten van slechts € 5 berekend.

FRANKRIJK, LUXEMBURG, DUITSLAND, NEDERLAND
Wanneer de minimale bestelling van € 100 niet wordt bereikt, worden de verzendkosten van slechts € 15 berekend.

ANDERE EU LANDEN
Wanneer de minimale bestelling van € 200 niet wordt bereikt, worden er verzendkosten van slechts € 25 berekend.

Helaas is het niet mogelijk om een ​​specifieke datum en tijd te kiezen.
U kunt proberen rechtstreeks contact op te nemen met de koerier om een ​​mogelijke bezorgdatum af te spreken.

U kunt op elk moment de status van uw bestelling controleren en de levering volgen. Voer het bestelnummer in dat u via e-mail hebt ontvangen op de pagina Volg uw bestelling. Als u een geregistreerde gebruiker bent, kunt u alle informatie met betrekking tot de bestelling vinden op uw Mijn Account-pagina.

Wij verzenden alle bestellingen vanuit ons winkel in Gent (Belgïe).

Betalingen

De e-boutique Timmermans 1845 accepteert de volgende betaalmethoden:

 Creditcard: Visa, MasterCard, Maestro en Bancontact.

Retouren & Terugbetalingen

U kunt elk artikel dat u op de e-boutique heeft gekocht binnen 15 dagen na de leveringsdatum retourneren. Hier is hoe:

Vul het retourformulier in om een ​​retournummer te krijgen.
Zorg ervoor dat de goederen die je retourneert in de originele staat zijn, inclusief labels en verpakking, anders kunnen we je retour niet accepteren en restitutie verlenen.
Verpak de artikelen in de besteldoos (of een stevige kartonnen doos).
Neem contact op met de bezorgservice om het ophalen van je pakket waar je maar wilt af te spreken.

Gepersonaliseerde producten kunnen niet worden geretourneerd voor omruiling of terugbetaling.

Zodra uw pakket ons bereikt, duurt het 3 tot 7 werkdagen (afhankelijk van de piekuren) voordat uw retourzending is verwerkt. Als je retourzending niet aan de genoemde voorwaarden voldoet, wordt het pakket naar je teruggestuurd. Wanneer je retour is geaccepteerd, wordt je geld teruggestort en ontvang je een bevestigingsmail.

We willen je erop wijzen dat inkt, vullingen en open verzorgings- en schoonheidsproducten niet-restitueerbaar zijn.Voor meer informatie over de voorwaarden voor het uitoefenen van uw recht op retournering, zie de Juridische Ruimte.

Gepersonaliseerde producten kunnen niet worden geretourneerd voor omruiling of terugbetaling.

Om veiligheidsredenen kunnen we geen creditcard terugbetalen die verschilt van de creditcard die voor de aankoop is gebruikt.

Momenteel is de enige manier om een ​​product te ruilen, het terug te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen.
Wel kan je je artikel binnen de 14 dagen omruilen in onze winkel te Gent met bewijs dat het artikel bij ons is aangekocht (bestelnummer, factuur…)

Als de bestelling is betaald met PayPal of een creditcard, wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarvan de betaling is gedaan. Om veiligheidsredenen zijn wij niet bevoegd om een ​​andere rekening terug te storten.
Wel kan je je artikel binnen de 15 dagen omruilen in onze winkel te Gent met bewijs dat het artikel bij ons is aangekocht (bestelnummer, factuur…)

Ja tuurlijk. Je kunt het kopen door hier te klikken.